Wednesday, May 9, 2012

حقایقی در مورد سکس


اطلاعات و آمارهای زیر مربوط به سال 2008 می باشد و ممکن است در طول این چند سال برخی از این اطلاعات تغییر کرده باشد.

در مدت نیم ساعت سکس فعال ، به طور متوسط 200 کالری انرژی مصرف می شود.
هر مرد بزرگسال به طور متوسط در هر 7 ثانیه یک بار به سکس فکر می کند.
حداقل یک بار سکس در هفته می تواند احتمال بروز بیماریهای قلبی را 30 درصد،سکته مغزی را 50 درصد و دیابت را 40 درصد کاهش دهد، همچنین مطالعات نشان می دهد که درمردان با زندگی جنسی فعال، احتمال بیشتری دارد که بیشتر از 80 سال زندگی کنند.
متوسط طول آلت مردانه شق شده بین 5 تا 6 اینچ و متوسط طول آن در حالت معمولی 3.5 اینچ است.
متوسط تعداد اسپرم مردان آمریکایی در سال 2008 نسبت به متوسط 30 سال قبل از آن(یعنی 1978) 30 درصد کم شده است.
ویاگرا ، قرص آبی رنگ مشهور که برای درمان اختلال در شق شدن آلت مردانه ساخته شد، در سه ماه اول بعد از ورود به بازار در سال 1998 حدود 411 میلیون دلار سود به همراه داشت که این مقدار در سال 2003 به 1.8 میلیارد دلار رسید.
استفاده از کاندوم اولین بار در انتشارات ادبی اوایل قرن 16 دیده می شود،که از کتان ساخته می شد.
شواهد تاریخی نشان می دهد که در 1500 سال قبل از میلاد زنان سعی می کردند از بوجود آمدن نوزادان ناخواسته پیشگیری کنند، رایجترین روش، ترکیب سرگین کروکودیل با عسل و قرار دادن آن در داخل واژن بود تا از بارداری ناخواسته جلوگیری کنند.
یک دهه پیش، فقط 25 درصد زنان از طریق سکس واژینال به ارگاسم می رسیدند، در سالهای اخیر این رقم به 45 درصد رسیده است جالبتر این که درصد زنانی که از طریق سکس دهانی به ارگاسم رسیده اند بیش از 80 درصد بوده است.
ویبراتور، که یکی از ابزارهای رایج سکس در زنان است، در اصل برای درمان اضطراب دوران قاعدگی در قرن نوزدهم ساخته شد.
تا سال 1973 ، انجمن روانپزشکی آمریکا، از همجنسگرایی به عنوان یک بیماری روانی نام می برد از آن تاریخ به بعد، این انجمن همجنسگرایی را به جای بیماری، یک گرایش جنسی می داند.
حدود 4 درصد از مردم آمریکا خود را گی(همجنسگرای مرد)، لزبین(همجنسگرای زن) و یا بی سکشوال(تمایل همزمان به جنس موافق و مخالف) می دانند.
حدود یک درصد از مردم جهان ،هیچ گونه تمایل جنسی ندارند.
یک پنجم آمریکاییان موافق سکس در محل کار یا کالج هستند.
حدود 70 درصد از آمریکاییها اعتراف کرده اند که در مواقعی به سکس گروهی فکر کرده ودر مورد ان خیال پردازی کرده اند و بیش 50 درصد، این نوع سکس را دنبال کرده اند.
حدود یک چهارم مردم آمریکا با یک بیماری آمیزشی علاج ناپذیر زندگی می کنند.(65 میلیون نفر)
در سال 2007 بیش از دو و نیم میلیون نفر در جهان به ایدز مبتلا شدند و در حال حاضر(سال 2008) 33 میلیون مبتلا به ایدز در جهان وجود دارد.
از زمانی که ایدز در سال 1981 شناخته شد 25 میلیون نفر در اثر ابتلا به آن از دنیا رفتند.
یک مرد متوسط هر روز چند میلیون اسپرم تولید می کند، در مقابل ، یک زن با تعداد محدودی تخمک به دنیا می آید و در طول عمر خود تخمکی تولید نمی کند.
آمارها نشان می دهد که 90 درصد مردان و 65 درصد زنان برخی اوقات خودارضائی می کنند.
27.5 درصد زنان و 15 درصد مردان در دنیا در اولین سکسشان دچار اضطراب می شوند.
طبق تحقیقات جهانی مربوط به سکس متوسط سن شروع سکس در جهان 19.25 درصد است همچنین این مطالعات نشان می دهد که که مردم کشورهای آسیایی تمایل دارند باکرگی خود را بیشتر از مردم کشورهای غربی حفظ کنند(22 سال در مقابل 18 سال)
خارج از اتاق خواب، خودروها بیشترین محبوبیت را برای روابط جنسی در بین بزرگسالان آمریکایی دارد.
زوجها به طور متوسط بیست دقیقه را برای معاشقه قبل از آمیزش تخصیص می دهند.
هر بزرگسال به طور متوسط 103 بار درسال سکس دارد(این عدد مربوط به 2009 است) که نسبت به 127 بار میانگین سال 2003 ، مقداری افت را نشان می دهد.
در کل جهان 25 درصد افراد فقط یک شریک جنسی در زندگی داشته اند در مقابل 21 درصد بیشتر از 10 شریک جنسی داشته اند.
48 درصد از مردان و 48 درصد از زنان گزارش کرده اند که حداقل یک بار در زندگی شان وانمود به ارضاء شدن کرده اند.
ثابت شده خیلی از ترکیبات شکلات تاثیر مشابه معاشقه قبل از آمیزش دارد ، وبرخی از کارشناسان اعتقاد دارند که شکلات تاثیر بیشتری از معاشقه در تحریک جنسی دارد.
53 درصد از آمریکاییان بزرگسال داری شریک جنسی گزارش کرده اند که هفته ای حداقل یک بار سکس دارند ولی فقط 48 درصد از آمریکاییان از زندگی جنسی خود رضایت دارند.
اندروفین آزاد شده در فعالیت جنسی، احساس شادی و سرخوشی شبیه مواد مخدر تولید می کند همین اندروفین به عنوان یک مسکن درد خیلی قوی عمل می کند.

No comments:

Post a Comment